Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Memo's Doner. Meer weten? Ontdek meer
Sky
20 jun 2026 om 23:45
Broodje durum: brood en vlees was okey. Maar er zat helemaal geen salade en knoflooksauce waar ik wel voor betaald heb Broodjes kaas: hier nagenoeg geen kaas in Ik zou niet nog een keer bestellen jammer van mijn 20€
Kacper
18 jun 2026 om 19:07
Oszukali mnie na 50€ sugerując że nie czekałem na wyznaczonym miejscu będąc tam przed czasem i długo po czasie
Lasariu
15 jun 2026 om 7:59
nee ik heb het niet gekregen
Roy
14 jun 2026 om 13:34
Sneller bezorgd dan gepland. Goed verpakt, ook nog goed warm. Smaakte zeer goed!!!
Dylan
13 jun 2026 om 15:43
broodje heeft veelste lang in het aluminiumfolie gezeten, was een klef/nat broodje
El
11 jun 2026 om 20:47
Snelle bezorging, lekker gegeten.
Filip
8 jun 2026 om 3:41
supersbel
Pauline
6 jun 2026 om 21:30
Weer helemaal super! en snel !
Filip
4 jun 2026 om 3:28
niks te klagen! Top zaak
Morsal
2 jun 2026 om 22:31
Erg snelle bezorging en alles in orde
Sem
30 mei 2026 om 19:03
Eten was heerlijk, waren wel 20 min later dan aangegeven.
Anil
28 mei 2026 om 4:05
ik was gasten aan het inchecken toen de bezorgen kwam. Ik vertelde hem dat hij het op de balie kon leggen. Toen ik eindelijk kon eten zag ik dat de helemaal nat was omdat het blikje lekte. Vanaf de ingang tot de balie zag je allemaal natte vlekken..